Articol original pe observatornews.ro

Tunşi şi frezaţi. Aşa am vrut să sărbătorim prima zi de stare de alertă, o dată ce saloanele de înfrumuseţare s-au redeschis. Niciun loc nu a rămas neocupat, iar clienţii s-au programat încă de la primele ore la tuns, vopsit sau cosmetică. În condiţii de maximă siguranţă. 

  • Clienții saloanelor de înfrumusețare și cei ai cabinetelor stomatologice, obligați să respecte anumite reguli.
  • Costurile serviciilor ar putea crește, din cauza investițiilor făcute în măsuri de siguranță.

Şi clinicile stomatologice au fost pline, în prima zi după starea de urgenţă.

Redeschiderea saloanelor de înfrumuseţare a fost zi de sărbătoare pentru cliente.

Anca Ivănescu, clientă: E minunat! Am dus dorul, eram disperată şi cred că nu numai eu. Două luni au trecut ca un an de zile.

Timp în care toate regulile s-au schimbat.

Înainte să intrăm în salon, ne dezinfectăm pe picioare pe preşuleţul de la intrare. Imediat ce intrăm în salon, ne dezinfectăm mâinile, iar apoi ni se ia temperatura. De asemenea, specialiştii ne recomandă să purtăm masca în momentul în care ajungem la salon şi să nu întârziem la programări.

Adrian Perjovsky, hair-stylist: Ce îmi lipseşte mai mult este acea agitaţie şi aglomeraţie care era în mod obişnuit. De data aceasta am redus programările, fiecare stilist cu clientul lui, zona de aşteptare este desfiinţată.

Doamnele nu pot opta pentru mai multe servicii în aceeaşi zi tocmai pentru a petrece cât mai puţin timp în salon. Între programări, timp de 10 minute, se face dezinfectarea.

Roberta Roztovțev, asistent manager salon înfrumuseţare: Colega mea de la cosmetică are o mască mult mai eficientă decât cea pe care o port eu acum şi bineînţeles poartă şi vizieră.

Georgiana Jianu, cosmeticiană: Este mult mai complicat decât în mod normal. Este dificil şi pentru noi şi pentru cliente.

Şi cabinetele stomatologice s-au redeschis de astăzi, însă cu reguli mult mai stricte.

Violeta Alecu, medic stomatolog: În momentul în care pacientul a sosit, este echipat complet, dezinfectat, luat temperatura, halat de unică folosinţă, botoşi, capelină.

Denisa Zaharia, medic specialist ortodont: Am fost nevoiţi să prelungim şi programul pentru a păstra timpul de 20 de minute între pacienţi.

Citiți articolul complet și original pe observatornews.ro